FESTIVATE VERPLAATST NAAR 9 & 10 APRIL 2021

FAQ

  • Waarom wordt Festivate 2020 verplaatst naar 9 & 10 april?
    Wij hebben deze beslissing moeten nemen door de situatie rondom het coronavirus in ons land. De gezondheid en veiligheid van onze bezoekers, vrijwilligers en artiesten zijn onze eerste prioriteit. Door de huidige coronaregels, waarbij we de 1,5 meter regel moeten hanteren en maximaal 250 mensen op het terrein mogen toelaten, is het voor ons onmogelijk om het festival op het niveau neer te zetten wat onze bezoekers van ons gewend zijn.
  • Is dit #!$&*?
    Ja, dat vinden wij ook. Maar we weten ook dat de maatregelen die het kabinet afkondigt zeer ongebruikelijk zijn en dit willen we serieus nemen. Hoewel de situatie buiten onze controle ligt, hopen wij op jullie begrip. Ondertussen werken wij keihard door om ook de 8e editie van Festivate tot een succes te maken. De online ticketverkoop loopt door en we hopen iedereen in april te zien om een nieuwe editie van Festivate met ons te vieren!
  • Is het ticket dat ik al gekocht heb nog geldig?
    Ja. Als je al een ticket hebt gekocht dan blijft deze ook geldig voor de editie op 9 & 10 april 2021. Je hoeft hiervoor niets te doen. Heb je al een Weekend ticket gekocht? Dan ben je zowel vrijdag 9 & zaterdag 10 april welkom. Heb je alleen een ticket voor zaterdag, dan geldt deze nu op zaterdag 10 april 2021. Ticket-kopers blijven we zo goed mogelijk op de hoogte houden per e-mail op het bij ons bekende mailadres.

 

  • Ik kan zelf niet op 9 en/of 10 april 2021. Kan ik mijn ticket of order aan laten passen?
    We vinden het natuurlijk super jammer dat je deze editie moet missen. Via de Supportdesk van SeeTickets kunnen we je e-mailadres of naw gegevens voor je wijzigen, indien nodig.
    Neem hiervoor contact op met SeeTickets via het wijzigingsformulier.

 

 

  • Ik kan niet op 9 en/of 10 april 2021. Kan ik mijn geld terug krijgen?
    We vinden het natuurlijk super jammer dat je deze editie moet gaan missen. Je kan ons helpen door je kaartje zelf door te verkopen, maar mocht je echt niet kunnen dan krijg je gewoon je aankoopbedrag terug.
    Neem hiervoor contact op met SeeTickets via het restitutieformulier.

    Klik op de refundknop om naar het formulier te gaan. SeeTickets verzorgt de verdere afhandeling en het terugstorten van je aankoopbedrag. Vanaf het moment dat de refund is verwerkt kan het maximaal tien werkdagen duren voordat het bedrag is teruggestort.

 

 

  • Hoe werkt het precies indien ik een vraag aan SeeTickets stel?
    SeeTickets behandelt jouw vragen namens Stichting Festivate. Zelf hebben ze ook een handige FAQ. Kijk op https://customerservice.paylogic.com/hc/nl.
  • Ik kan zelf niet op 9 en/of 10 april maar wil mijn kaartje graag geven/verkopen aan iemand anders. Mag dat?
    Je ticket blijft geldig, je hoeft hier niets voor te doen. De tickets staan op jouw naam maar je kan je kaartje overdragen aan iemand anders door deze weg te geven of door te verkopen.
  • Zijn er nog kaarten voor 9 & 10 april?
    Ja, de online ticketverkoop loopt door. Je kan je ticket aanschaffen via www.festivate.nl/tickets.
  • Ik heb een merchandise item bij mijn ticket besteld. Hoe krijg ik die nu?
    Mocht je er 9 & 10 april gewoon bij zijn dan kun je je bestelde merchandise item ophalen bij het daarvoor bestemde loket. Het is niet mogelijk om deze op een eerder moment te krijgen dan 9 & 10 april. Mocht je niet bij de 2020 editie in september kunnen zijn maar heb je wel een merchandise artikel bij je ticket besteld mail ons dan even op info@festivate.nl.
  • Wat als het coronavirus in april nog een probleem is?
    We verwachten dat het coronavirus vóór april onder controle zal zijn, als dit niet het geval is, zullen we ons best doen om een andere geschikte oplossing te vinden. We zullen altijd een gave editie neerzetten, zodra het weer kan. Je kent ons. 😉
  • Ik heb een andere vraag. Wie kan me verder helpen?
    Stuur een mailtje met je vraag en jouw contactgegevens naar info@festivate.nl. We helpen je graag verder.