FESTIVATE VERPLAATST NAAR 4 & 5 SEPTEMBER 2020

FAQ

  • Waarom wordt Festivate 2020 verplaatst naar 4 & 5 september?
    Wij hebben deze beslissing moeten nemen door de situatie rondom het coronavirus in ons land. De gezondheid en veiligheid van onze bezoekers, vrijwilligers en artiesten zijn onze eerste prioriteit. Deze aspecten kunnen wij als festival in deze tijd niet waarborgen. Daarnaast heeft het kabinet zware maatregelen afgekondigd in de strijd tegen de verdere verspreiding van het coronavirus. Evenementen met meer dan honderd personen in Nederland worden afgelast en deze maatregelen gelden tot ten minste 31 maart. Hoe deze situatie eruit ziet op 3 & 4 april is nog onduidelijk en wij kunnen niet uitsluiten dat er ook na deze tijd maatregelen moeten worden genomen om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Dit risico willen wij niet nemen en kunnen als organisatie niet anders dan onze verantwoordelijkheid nemen en Festivate 2020 verplaatsen naar 4 & 5 september 2020.

  • Is dit #!$&*?
    Ja, dat vinden wij ook. Maar we weten ook dat de maatregelen die het kabinet afkondigt zeer ongebruikelijk zijn en dit willen we serieus nemen. Hoewel de situatie buiten onze controle ligt, hopen wij op jullie begrip. Ondertussen werken wij keihard door om ook de 8e editie van Festivate tot een succes te maken. De online ticketverkoop loopt door en we hopen iedereen het eerste weekend van september te zien om een nieuwe editie van Festivate met ons te vieren!

  • Is het ticket dat ik al gekocht heb nog geldig?
    Ja. Als je al een ticket hebt gekocht is deze ook geldig voor de editie op 4 & 5 september 2020. Je hoeft hiervoor niet te doen. Heb je al een Weekend ticket gekocht voor 3 & 4 april? Dan ben je vrijdag 4 & zaterdag 5 september ook welkom. Heb je alleen een ticket voor zaterdag 4 april, dan geldt deze nu op zaterdag 5 september 2020. Ticket-kopers ontvangen binnenkort een persoonlijk bericht met meer informatie op het bij ons bekende mailadres.

  • Ik kan niet op 4 en/of 5 september 2020. Kan ik mijn geld terug krijgen?
    We vinden het natuurlijk super jammer dat je deze editie moet gaan missen. Je kan ons helpen door je kaartje zelf door te verkopen, maar mocht je echt niet kunnen dan krijg je gewoon je aankoopbedrag terug. Stuur voor 1 juni een e-mail naar info@festivate.nl met je order details en contactgegevens en we nemen contact met je op voor een passende oplossing.

  • Ik kan zelf niet op 4 en/of 5 september maar wil mijn kaartje graag geven/verkopen aan iemand anders. Mag dat?
    Je ticket blijft geldig, je hoeft hier niets voor te doen. De tickets staan op jouw naam maar je kan je kaartje overdragen aan iemand anders door deze weg te geven of door te verkopen.

  • Zijn er nog kaarten voor 4 & 5 september?
    Ja, de online ticketverkoop loopt door. Je kan je ticket aanschaffen via www.festivate.nl/tickets.

  • Ik heb een merchandise item bij mijn ticket besteld. Hoe krijg ik die nu?
    Mocht je er 4 & 5 september gewoon bij zijn dan kun je je bestelde merchandise item ophalen bij het daarvoor bestemde loket. Het is niet mogelijk om deze op een eerder moment te krijgen dan 4 & 5 september. Mocht je niet bij de 2020 editie in september kunnen zijn maar heb je wel een merchandise artikel bij je ticket besteld mail ons dan even op info@festivate.nl

  • Wat als het coronavirus in september nog een probleem is?
    We verwachten dat het coronavirus vóór september onder controle zal zijn, als dit niet het geval is, zullen we ons best doen om een andere geschikte oplossing te vinden. Je kent ons. 😉

  • Ik heb een andere vraag. Wie kan me verder helpen?
    Stuur een mailtje met je vraag en jouw contactgegevens naar info@festivate.nl. We helpen je graag verder.